Pidä hyvänäsi

Eino Leino vieraili usein Hyrylässä. Siellä oli kaksi innokasta sakinpelaajaa ja vanhaa tuttavaa, Myrkky ja Miekka. Neljänneksi liittyi seuraan usein pikku-Mala eli majuri Erkki Malmberg. Hän oli loistava pelaaja kuten Leinokin, eikä Myrkyllä ja Miekalla ollut juuri voitontoiveita heidän seurassaan. Ystävien onneksi Leino ei aina jaksanut täysin syventyä otteluun Hän innostui helposti monimutkaisiin yhdistelmiin, mutta ei jaksanut viedä niitä loppuun asti. Pelin ohessa Leino nautti mielellään hopeateetä ( kuumaa vettä ja pirtua) tai muita virvokkeita, piti yllä vilkasta keskustelua,  jota väritti loistavin kaskuin. Huomatessaan pelin menneen omalta osaltaan vikaan, hän pyyhkäisi nappulat kasaan ja lausahti:

- Pidä peli hyvänäsi, huomaan sinun pelaavan minun virheilläni.