Haluatko liittyä jäseneksi?

Haluatko liittyä jäseneksi Kainuun Eino Leino -seuraan?

Haluatko olla mukana kantamassa suuren suomalaisen runoilijamme Eino Leinon elämäntyötä tulevaisuuteen? Paras tapa on liittyä Kainuun Eino Leino -seura ry:n jäseneksi. Seura perustettiin vuonna 1974 vaalimaan Eino Leinon elämäntyötä ja elävöittämään hänen tuotantoaan nykyaikaan. Seura on vapaaehtoisjärjestö, joka tekee hyvin aktiivista kulttuurityötä. Voit liittyä seuran jäseneksi lähettämällä sähköpostia seuran osoitteeseen: einoleinoseura(ät)gmail.com.

Jäsenmaksu vuodelle 2024 on 20 euroa. Voit maksaa jäsenmaksun seuran tilille Kainuun Osuuspankkiin FI 98 5760 0320 2642 44.

Seuran johtokunta kirjaa Sinut jäseneksi seuraavassa johtokunnan kokouksessa ja liittää sähköpostisi seuran postilistalle.

Tervetuloa hyvään seuraan!