Kainuun Eino Leino-seuran syyskokous ja kahvikonsertti 21.11.2021

11.11.2021

Kainuun Eino Leino -seuran syyskokous

Kainuun Eino Leino -seuran syyskokous pidetään sunnuntaina 21.11.2021  Eino Leino -talossa kello 13 lähtien. Käsitellään syyskokouksen asiat eli toiminta- ja taloussuunnitelma vuodelle 2022 ja seuran puheenjohtajan ja johtokunnan jäsenten valinta.

Toimintasuunnitelma on tällä sivulla alempana.

Kahvitarjoilu.  Tervetuloa!

Kahvikonsertti "Huilun helinää"

Kokouksen jälkeen kello 15 lähtien on kahvikonsertti "Huilun helinää", jossa esiintyvät Annina Witick ja Salla Savonlahti huilu ja Anna-Maria Viikilä piano. Konsertti on maksullinen; 20 euroa, seuran jäsenille 10 euroa.

Liput voi ostaa myös ennakkoon https://holvi.com/shop/rauniokaupunki/. Seuran jäsen saa alennuksen  kirjoittamalla  sanan Jasenlippu (ilman ä-kirjainta) kohtaan Onko Sinulla alennuskoodi, jolloin lipun hinta muuttuu automaattisesti 10 euroksi.

Lipun hintaan sisältyy kahvi ja leivonnainen.

Järjestäjänä Kainuun Eino Leino -seura

Liitteet