Taidenäyttely Kolme naista Eino Leino -talon Lystinurmessa 6.7. lähtien

29.6.2020

Arvoisa Kainuun Eino Leino -seuran jäsen

Lämpimästi tervetuloa seuran järjestämän Kolme naista -taidenäyttelyn avajaisiin maanantaina 6.7.2020 klo 14.00 Eino Leino-talon Lystinurmelle. Paikalla ovat kaikki kolme taiteilijaa. Tarjolla pientä purtavaa. Näyttely on avoinna 6.7.–16.8. 2020 tiistaista perjantaihin ja sunnuntaisin kello 12.00-16.00, tervetuloa tutustumaan myös myöhemmin.

Aiemmin päivällä kello 12 seuramme puheenjohtaja Veikko Leinonen kukittaa Eino Leinon patsaan  Rantapuistossa. Kukituksen jälkeen patsaalla Kainuun lausujien esitys Kivesjärveläiset. Tervetuloa Rantapuistoon.

Muistamme Paltaniemellä myös Eino Leinon vanhempien hautaa kukkasin.

Illalla Paltaniemen teatterissa on ensi-iltaesityksenä Anne Ballinin käsikirjoittama ja ohjaama komedia Pökelö.

Lämpimästi tervetuloa mukaan tapahtumiin! Koronasta huolimatta, turvallisesti.

Kainuun Eino Leino -seura ry.
Veikko Leinonen

Lisätietoja:  Heta Leppäniemi 050 - 5411 991

Tämä tiedote ja näyttelyn juliste on myös seuramme kotisivulla kohdassa Ajankohtaista.