Seuralle uusi puheenjohtaja ja johtokunta

19.11.2018

Seuran syyskokouksessa 18.11.2018 valittiin vuodeksi 2019 seuralle uusi puheenjohtaja, joka on johtokunnan aiempi varapuheenjohtaja Riitta Auer. Johtokunnassa jatkavat ensi vuonna Stina Rytivaara, Rita Kärnä, Helvi Leppäniemi, Hannu Remes ja Simo S. Soininen. Uusina valittiin johtokuntaan Anja Hongisto, Seija Siivola ja Paavo Enroth. Esko Piippo, Sisko Tamminen, Veikko Piipponen, Aarno von Bell ja Helena Föhr siirtyvät reserviin ja jatkavat talkoolaisina.

Kokouksen puheenjohtajana toimi Anneli Piirainen. Ennen kokousta Reijo Heikkinen kertoi Daniel Cajanuksesta ja Veikko Leinonen esitteli kesän merkittävää kultuuritapahtumaa Cajanus  - Jättiläisoopperaa, jota esitetään Eino Leino -talon pihapiirissä viitenä iltana ajalla 24.7. - 28.7. 2019 kello 19.